Гарантійний термін

Гарантійний термін на все обладнання становить не менше 12 місяців з дати покупки.

Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Клієнт має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Умови гарантії

  1. Гарантійні зобов'язання починаються з дня продажу обладнання. Якщо в гарантійному талоні відсутня печатка компанії і відмітка дати продажу, гарантійний строк починається з дня випуску обладнання.
  2. Гарантія дійсна тільки за наявності гарантійного талона, заповненого чітко і правильно з печаткою продавця.
  3. Несправні вузли, пристрої та механізми в гарантійний період ремонтуються безкоштовно, якщо встановлено, що це брак заводу-виготовлювача.
  4. Гарантійний строк продовжується на час виконання гарантійного ремонту обладнання.
  5. За якість гарантійного ремонту відповідальність несе служба Сервісного центру.
  6. Гарантійний ремонт здійснюється на базі уповноваженого сервісного центру, за умови неможливості проведення ремонту на місці установки обладнання. Доставка виробу на базу уповноваженого сервісного центру, проїзд працівника сервісного центру і транспортування обладнання оплачується покупцем.

Гарантія на обладнання не поширюється в наступних випадках:

- порушення експлуатаційних або технічних норм і вимог, описаних в інструкції по експлуатації;

- недотримання правил обслуговування, викладених в паспорті на обладнання;

- порушення правил транспортування, зберігання або проведення вантажно-розвантажувальних робіт;

- використання в цілях, не передбачених інструкцією по експлуатації та заводом виробником;

- внаслідок некваліфікованого технічного обслуговування;

- використання нестандартних матеріалів і запчастин;

- порушення пломб, неможливості визначення моделі або заводського номера обладнання;

- потрапляння під корпус обладнання рідин, пилу, комах і гризунів;

- наявність слідів стороннього втручання або виконання ремонту не уповноваженими організаціями;

- самостійне внесення змін у конструкцію виробу;

- зовнішні і внутрішні забруднення, подряпини, розколи на поверхні і інших механічних пошкоджень, які відбулися в процесі експлуатації, транспортування або зберігання даного обладнання;

- невідповідність параметрів живлення електромереж, електропроводки, систем водопостачання та каналізації Державним технічним стандартам і нормам;

- на деталі виробу обладнання, які легко б'ються і ламаються, на витратні матеріали (деталі пластмас, скла, лампи розжарювання, гумові ущільнювачі, фарбування);

- відсутність регламентного технічного обслуговування спеціалізованою організацією.

 Монтаж і установка проводиться тільки фахівцями спеціалізованого Сервісного центру.

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право обміняти товар, якщо:

- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність і товарний вигляд упаковки;
- збережений чек, всі ярлики, пломби і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при укладенні Сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Порядок повернення товару

Для отримання гарантійного ремонту, повернення або обміну товару, необхідно:

  1. Оформити заявку за телефонами: (096) 839-13-13, (066) 839-13-13
  2. Доставити товар за адресою Сервісного центру.

Доставка товару в Сервісний центр для виконання гарантійного ремонту і назад здійснюється за рахунок Покупця. Повернення грошових коштів або заміна товару виробляються після повної перевірки пристрою технічними фахівцями Сервісного центру.

Термін перевірки пристрою: до 7 робочих днів з моменту надходження товару в Сервісний центр. Повернення суми вартості товару здійснюється банківським переказом на розрахунковий рахунок будь-якого банку України Покупця.